Loading…
News

#TotsProtegits

22/04/2020

Compartir

La gradual tornada a l'activitat econòmica, s'ha de fer amb les màximes garanties de seguretat per a tots els ciutadans, raó per la qual la utilització d'equips de protecció individual serà d'obligat compliment, no només a curt, sinó també a mig termini.

La Cambra de Comerç de Castelló, ha estat des del primer moment d'aquesta crisi provocada pel COVID19 a la banda de les empreses de la província. L'interès de tots està en que cap empresa tingue problemes per tornar a l'activitat per la falta d'elements adequats de protecció. La producció d'aquests equipaments estava fins ara deslocalitzada fora d'Espanya pràcticament en la seva totalitat. Una circumstància que haurà de canviar en el futur per proporcionar l'aprovisionament d'aquests elements de protecció per al conjunt de la ciutadania i molt particularment per als treballadors i treballadores.

Per aquestes raons, el Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme, a través de la Secretaria General d'Indústria i Pime, i la Cambra de Comerç d'Espanya, posem en marxa el portal informatiu todosprotegidos.camara.es que reflectirà l'oferta i demanda de elements i equips de protecció (mascaretes, guants, protectors visuals, bates i solucions hidroalcohòliques) a tot Espanya.

Gràcies a aquesta plataforma, les empreses fabricants i / o distribuïdores podran informar dels productes que ofereixen, així com de la seua capacitat de producció i / o distribució i els terminis de lliurament estimats. Per la seua banda, les empreses demandants d'aquests elements de protecció podran informar de les seves necessitats en cada moment.

A través d'un mapa interactiu, s'oferirà informació agregada del nombre d'oferents i demandants en cadascuna de les províncies i ciutats autònomes.

Les empreses podran accedir així mateix a tota la informació publicada per la Secretaria General d'Indústria i Pime relacionada amb les especificacions tècniques requerides per a la fabricació d'elements i equips de protecció personal.


Últimes notícies

14/02/2025

Més de 50 empreses descobrixen les novetats del Kit Digital en Cambra Castelló

L'esdeveniment va facilitar el contacte entre agents digitalitzadors i empreses, a més d'aclarir dubtes


13/02/2025

Reunions B2B en la Cambra de Comerç: una porta oberta a nous mercats europeus

Més de 10 empreses van rebre assessorament expert sobre la selecció d'agents comercials a Europa


10/02/2025

Enactio revoluciona la gestió d'equips amb el seu taller de Playmobil PRO

Verónica Carrascosa guiarà als participants per a potenciar habilitats de lideratge