
13/12/2024
La Cambra de Comerç de Castelló ha celebrat amb èxit el Investor Day de la Fase II ‘Enlaira’ del Programa Impulsa Startup, un esdeveniment que ha reunit nou prometedors projectes emprenedors. Este programa busca catalitzar el creixement empresarial i fomentar la innovació a la província.
La jornada va començar amb les paraules de Mª Dolores Guillamón, Presidenta de la Cambra de Comerç de Castelló, qui va destacar que des de la institució
“creiem fermament que el futur es construïx fent costat als qui tenen el valor d'imaginar-lo i fer-lo realitat”. A més, ha afegit que este programa, dissenyat per a transformar idees en projectes i projectes en èxits consolidats, “representa eixa visió”.
El jurat, compost per destacades personalitats de l'ecosistema emprenedor com Jesús Alonso Gallo (Business Angel), Guillermo Azqueta (Orbyn Group), Ángela Castelló (Startup València) i Ignacio Liñan (ENISA), ha avaluat acuradament cadascuna de les propostes.
Projectes premiats
El primer premi, dotat amb 4.800 euros, ha sigut atorgat a Alejandro Pelegín pel seu innovador projecte RedInn, una solució que promet revolucionar la comptabilitat i gestió empresarial mitjançant l'automatització de tasques repetitives.
El segon premi, de 1.600 euros, ha sigut per a Carlos Landeta i el seu projecte Red Telecom, una iniciativa que busca consolidar una xarxa d'operadors de telecomunicacions única a Espanya, sota el lema: ‘La unió fa la força’.
Impuls a la innovació
El Investor Day ha reafirmat el compromís de la Cambra de Comerç de Castelló i del Programa Impulsa Startup amb el desenvolupament de l'ecosistema emprenedor.
Al tancament de l'esdeveniment, els assistents han pogut gaudir de la taula redona ‘La digitalització i el kit digital claus en la inversió en startups’, on els membres del jurat junt a Salva Ferri (WeTangible) han desgranat les claus d'èxit en la inversió en startups amb un alt component de digitalització.
31/03/2025
Castelló reforça la seua veu empresarial en l'Assemblea General de Cambres celebrada a ValènciaLa trobada, presidit per José Luis Bonet, va reunir els líders de les cambres territorials amb l'objectiu d'enfortir el teixit empresarial
26/03/2025
El rènting tecnològic: la solució que revoluciona la gestió empresarialMediaMarkt Business i Iberent explicaran com les empreses poden accedir a tecnologia d'última generació sense grans inversions
21/03/2025
Cambra de Castelló i IMBS renoven la seua aliança formativa en Economia BlavaLa col·laboració busca millorar l'ocupabilitat i la formació de professionals en els sectors marítim, portuari i logístic