Loading…
News

Noves solucions digitals impulsen la transformació del turisme a Castelló

24/02/2025

Compartir

Castelló, 24 de febrer de 2025.- El sector hoteler de Castelló avança cap a una nova era digital gràcies a l'esdeveniment que es va celebrar el passat 20 de febrer en la Cambra de Comerç. Organitzat per Enactio en col·laboració amb MediaMarkt, soci Enactio Plus, i Samsung España, la trobada ha reunit experts i professionals del turisme per a descobrir les últimes solucions tecnològiques aplicades a la indústria del hospitality.

Dins del marc del Programa INNDIH, esta cita ha servit per a presentar les ferramentes més avançades de Samsung, dissenyades per a optimitzar l'experiència dels hostes i millorar la gestió hotelera. Entre les solucions destacades es troben Hospitality TV; LYNK Cloud, una plataforma que permet la gestió centralitzada de dispositius i continguts; i LED & The Wall All in One, tecnologia visual de gran format capaç de transformar espais comuns en experiències úniques.

Així mateix, els assistents han pogut conéixer Smart Signage i Kiosk solucions innovadores que faciliten la comunicació en els espais hotelers.

L'esdeveniment ha comptat amb la participació d'Antonio Colino i Jesús Guardiola, els qui han aprofundit en les oportunitats que oferix la tecnologia per al sector. En finalitzar la jornada, els assistents han gaudit d'un aperitiu de networking, fomentant així l'intercanvi d'idees i col·laboracions estratègiques.

Amb iniciatives com esta, Enactio i els seus socis reforcen el seu compromís amb la transformació digital de la indústria turística, promovent solucions innovadores que impulsen la competitivitat i l'excel·lència en l'experiència del client del turisme de Castelló.


Últimes notícies

02/04/2025

Enactio suma dotze noves empreses a la seua xarxa de socis en el primer trimestre de 2025

Companyies especialitzades en fibra de carboni, mobilitat elèctrica o consultoria estratègica impulsen la xarxa empresarial de Castelló


31/03/2025

Castelló reforça la seua veu empresarial en l'Assemblea General de Cambres celebrada a València

La trobada, presidit per José Luis Bonet, va reunir els líders de les cambres territorials amb l'objectiu d'enfortir el teixit empresarial


26/03/2025

El rènting tecnològic: la solució que revoluciona la gestió empresarial

MediaMarkt Business i Iberent explicaran com les empreses poden accedir a tecnologia d'última generació sense grans inversions