
02/08/2023
ARENA, Més de 10 anys d'experiència els avalen en el sector dels servicis elèctrics industrials i particulars. El seu objectiu és aportar un valor afegit als seus clients basat la qualitat, la tecnologia i la sostenibilitat.
Compten amb un servici integral i complet de desenrotllament de solucions energètiques, totalment personalitzat i adaptat a les necessitats i particularitats de cada client, tant a nivell industrial com d'instal·lacions domèstiques.
CERAMICA ANTIGA, va ser fundada en 1980 amb la idea principal de recuperar els taulells típics valencians, sanefes i sòcols d'estil modernista de principis del S. XX. Els taulells es pinten a mà, mantenint el més pur estil de la ceràmica valenciana.
L'ampliació del seu producte continua dia rere dia, sempre dins de la seua línia tradicional de peça xicoteta i estil rústic, amb sèries en diversos formats, i amb una àmplia i variada gamma de colors.
COLECCION ALEXANDRA és una empresa espanyola, jove i dinàmica que, a més dissenyar i fabricar mobles exclusius i artesanals, oferixen tots els servicis necessaris per a dur a terme projectes de principi a fi, així com un departament especialitzat en projectes de Contract i suport a l'interiorisme, amb la finalitat de garantir l'absoluta satisfacció del client mitjançant un tracte personalitzat
NEW TILES, Empresa internacional dedicada a la fabricació i comercialització de productes ceràmics, amb una especial atenció al disseny i la qualitat. L'activitat industrial de NewTiles es va iniciar en 2014, amb la constant inversió, tant en disseny, qualitat i servici, com en instal·lacions i grup humà.
RUBRICA INGENIERIA, empresa espanyola amb més de 25 anys d'experiència en el desenrotllament de mètodes constructius per a obra civil. Dissenya i fabrica equips especials de carros d'encofrat in situ per a ponts, cintres auto-llançables per a ports, equips d'encofrats per a túnels, així com sistemes especials i projectes únics. A més, han desenvolupat més de 500 projectes amb un equip format per professionals multidisciplinaris altament qualificats.
OMNICREA CONSULTORIA, Consultoria de Negocis i Inversions especialitzada al Magreb, dissenyen i realitzen Plans d'Internacionalització i Comerç Exterior a mesura per a cada client. Posen a disposició del client els seus equips. Analitzen minuciosament cada aspecte del seu projecte per a oferir-li la via més efectiva perquè la seua inversió siga el més rendible possible.
Benvinguts!
Tot el que oferix Enactio, el Club de Negocis de la Cambra, el trobaràs en el següent enllaç:
11/04/2025
Cambra Castelló reprograma la gala dels Premis Cambra 2023 per al 15 de maigMª Dolores Guillamón destaca el compromís de la institució amb el reconeixement a l'esforç empresarial i agraïx el suport rebut
09/04/2025
El Xef Bosquet inspira en Cambra Castelló amb la seua ponència sobre alimentació saludableEn el marc de la 3a Carrera de les Empreses, el xef va compartir consells pràctics per a adoptar un estil de vida saludable
07/04/2025
Cambra Castelló llança un nou servici per a rendibilitzar inversions energètiquesLa iniciativa permet a les companyies rebre un ingrés econòmic directe mitjançant la venda de CAEs