Loading…
News

Sis noves empreses s'han unit a Enactio al juliol

02/08/2023

Compartir

ARENA, Més de 10 anys d'experiència els avalen en el sector dels servicis elèctrics industrials i particulars.  El seu objectiu és aportar un valor afegit als seus clients basat la qualitat, la tecnologia i la sostenibilitat.

Compten amb un servici integral i complet de desenrotllament de solucions energètiques, totalment personalitzat i adaptat a les necessitats i particularitats de cada client, tant a nivell industrial com d'instal·lacions domèstiques.

CERAMICA ANTIGA, va ser fundada en 1980 amb la idea principal de recuperar els taulells típics valencians, sanefes i sòcols d'estil modernista de principis del S. XX. Els taulells es pinten a mà, mantenint el més pur estil de la ceràmica valenciana.

L'ampliació del seu producte continua dia rere dia, sempre dins de la seua línia tradicional de peça xicoteta i estil rústic, amb sèries en diversos formats, i amb una àmplia i variada gamma de colors.

COLECCION ALEXANDRA és una empresa espanyola, jove i dinàmica que, a més dissenyar i fabricar mobles exclusius i artesanals, oferixen tots els servicis necessaris per a dur a terme projectes de principi a fi, així com un departament especialitzat en projectes de Contract i suport a l'interiorisme, amb la finalitat de garantir l'absoluta satisfacció del client mitjançant un tracte personalitzat

NEW TILES, Empresa internacional dedicada a la fabricació i comercialització de productes ceràmics, amb una especial atenció al disseny i la qualitat. L'activitat industrial de NewTiles es va iniciar en 2014, amb la constant inversió, tant en disseny, qualitat i servici, com en instal·lacions i grup humà.

RUBRICA INGENIERIA, empresa espanyola amb més de 25 anys d'experiència en el desenrotllament de mètodes constructius per a obra civil. Dissenya i fabrica equips especials de carros d'encofrat in situ per a ponts, cintres auto-llançables per a ports, equips d'encofrats per a túnels, així com sistemes especials i projectes únics. A més, han desenvolupat més de 500 projectes amb un equip format per professionals multidisciplinaris altament qualificats.

OMNICREA CONSULTORIA, Consultoria de Negocis i Inversions especialitzada al Magreb, dissenyen i realitzen Plans d'Internacionalització i Comerç Exterior a mesura per a cada client. Posen a  disposició del client els seus  equips. Analitzen minuciosament cada aspecte del seu projecte per a oferir-li la via més efectiva perquè la seua inversió siga el més rendible possible.

Benvinguts!

Tot el que oferix Enactio, el Club de Negocis de la Cambra, el trobaràs en el següent enllaç:

https://www.enactio.com/


Últimes notícies

14/02/2025

Més de 50 empreses descobrixen les novetats del Kit Digital en Cambra Castelló

L'esdeveniment va facilitar el contacte entre agents digitalitzadors i empreses, a més d'aclarir dubtes


13/02/2025

Reunions B2B en la Cambra de Comerç: una porta oberta a nous mercats europeus

Més de 10 empreses van rebre assessorament expert sobre la selecció d'agents comercials a Europa


10/02/2025

Enactio revoluciona la gestió d'equips amb el seu taller de Playmobil PRO

Verónica Carrascosa guiarà als participants per a potenciar habilitats de lideratge