Loading…
News

El futur de l'empresa familiar a debat en la Cambra de Comerç de Castelló

07/03/2025

Compartir

Castelló, 7 de març de 2025.- La presa de decisions estratègiques en l'empresa familiar serà l'eix central de la jornada ‘La decisió estratègica més important de l'empresa familiar: Continuar o vendre?’, un esdeveniment que reunirà experts en gestió empresarial i a directius del sector dimarts que ve 11 de març en la Cambra de Comerç de Castelló.

Organitzat per l'Institut Valencià de l'Empresa Familiar (IVEFA) en col·laboració amb GB Consultors i Enactio, l'esdeveniment posarà sobre la taula una de les qüestions més transcendentals per als negocis familiars: donar continuïtat a l'empresa a través de noves generacions o valorar la venda com a alternativa viable?

Un debat crucial per a l'empresa familiar

La trobada, que arrancarà a les 09.30 hores, comptarà amb la participació de reconeguts experts en planificació estratègica i gestió empresarial, entre ells Gonzalo J. Boronat, Roxana Leotescu i Jaime Zaplana, membres de l'equip de GB Consultors, a més de l'empresari Pablo Baigorri, gerent de Cerante, qui compartirà la seua experiència en la gestió d'una empresa familiar.

Al llarg de la sessió, els ponents analitzaran els factors clau en la presa d'esta difícil decisió, abordant temes com la planificació de la successió, l'elaboració d'un protocol familiar, la gestió de riscos tant empresarials com familiars, i la valoració i planificació fiscal en processos de continuïtat o venda.

Un espai de reflexió per al teixit empresarial

Este fòrum forma part del programa del Club de Negocis en Acció de la Cambra de Comerç de Castelló, un espai creat per a impulsar la formació i el debat entorn dels principals desafiaments que enfronta el teixit empresarial de la província.

Amb la creixent incertesa econòmica i els canvis en el panorama empresarial, cada vegada més famílies propietàries de negocis es veuen en la disjuntiva de planificar el seu relleu generacional o explorar opcions de venda. En este context, la jornada busca proporcionar ferramentes i coneixements clau perquè empresaris i directius prenguen decisions informades que garantisquen la viabilitat dels seus projectes.


Últimes notícies

31/03/2025

Castelló reforça la seua veu empresarial en l'Assemblea General de Cambres celebrada a València

La trobada, presidit per José Luis Bonet, va reunir els líders de les cambres territorials amb l'objectiu d'enfortir el teixit empresarial


26/03/2025

El rènting tecnològic: la solució que revoluciona la gestió empresarial

MediaMarkt Business i Iberent explicaran com les empreses poden accedir a tecnologia d'última generació sense grans inversions


21/03/2025

Cambra de Castelló i IMBS renoven la seua aliança formativa en Economia Blava

La col·laboració busca millorar l'ocupabilitat i la formació de professionals en els sectors marítim, portuari i logístic