Loading…
News

Èxit laboral del curs “Ocupació i Formació a bord”

28/11/2019

Compartir

Castelló 28/Novembre/2018.- Ha finalitzat amb èxit la quarta edició del curs de l'Escola Marítima Portuària de la Cambra de Comerç de Castelló “Ocupació i Formació a bord”, de 134 hores de duració.

Tots els alumnes que han realitzat el curs, procedents de diferents ciutats espanyoles:  Barcelona, Castelló, Cadis, Màlaga, Múrcia, Sevilla i Biscaia, ja tenen data d'embarcament. La majoria passaran a formar part de la tripulació d'un creuer el mes vinent de desembre i la resta al gener 2019, en diferents llocs de treball en els departaments d'animació infantil, fotografia, recepció, atenció al passatge, excursions, cuina, etc., la qual cosa avala l'èxit d'esta acció formativa.

Està formació, homologada a nivell internacional, es realitza gràcies al conveni  subscrit amb l'empresa líder en reclutament ‘Crew Management&Consulting’ agència especialitzada i autoritzada per a la selecció de personal del Grup Royal Caribbean ((Azamara Cruises, Celebrity Cruises, Croisieres de France, Pullmantur, Royal Caribben i TUI).

Pròximament informarem de les dates de la nova edició del curs “Ocupació i Formació a bord” en  la nostra web.


Últimes notícies

16/04/2025

El Viver d'Empreses de Vila-real, referent de l'emprenedoria i la creació d'empreses

Cambra Castelló celebra el Dia de l'Emprenedoria amb 137 noves altes d'empresa i 657 emprenedors assessorats en 2024


14/04/2025

Hackathon Cambra Castelló presenta els Tech Corners i reunix més de 300 participants

L'esdeveniment tecnològic incorpora ponències d'empreses líders i consolida la seua projecció global


11/04/2025

Cambra Castelló reprograma la gala dels Premis Cambra 2023 per al 15 de maig

Mª Dolores Guillamón destaca el compromís de la institució amb el reconeixement a l'esforç empresarial i agraïx el suport rebut