Loading…
News

Cambra de Comerç i Col·legi d'Economistes firmen un conveni clau per a Castelló

06/02/2025

Compartir

Castelló, 6 de febrer de 2025.- La Cambra de Comerç de Castelló i l'Il·lustre Col·legi Oficial d'Economistes de Castelló han subscrit un conveni de col·laboració amb l'objectiu d'enfortir les sinergies entre les dos entitats i fomentar el desenvolupament econòmic i empresarial a la província.

L'acord ha sigut rubricat pel Secretari General de la Cambra de Comerç de Castelló, A. Jesús Ramos Estall, i el Degà-President del Col·legi d'Economistes, José Manuel Salvador Querol. Les dos institucions han manifestat el seu compromís de treballar conjuntament en iniciatives que promoguen el creixement econòmic i la millora de la competitivitat empresarial en el territori.

Este conveni permetrà la cooperació en diverses àrees, incloent-hi l'organització d'activitats, el desenrotllament de projectes conjunts i l'intercanvi de coneixements i experiències entre professionals de l'àmbit econòmic i empresarial.

Les dos entitats han destacat la importància d'esta aliança estratègica, que busca generar oportunitats per a les empreses i professionals del sector, impulsant la innovació, l'emprenedoria i l'adaptació als nous desafiaments econòmics.

Amb esta aliança, la Cambra de Comerç i el Col·legi d'Economistes reforcen el seu paper com a actors clau en l'ecosistema econòmic de Castelló, contribuint a la generació d'oportunitats i a l'enfortiment del teixit empresarial.

Les dos institucions continuaran treballant de manera conjunta per a oferir solucions i ferramentes que impulsen la competitivitat i l'èxit empresarial a Castelló.


Últimes notícies

14/02/2025

Més de 50 empreses descobrixen les novetats del Kit Digital en Cambra Castelló

L'esdeveniment va facilitar el contacte entre agents digitalitzadors i empreses, a més d'aclarir dubtes


13/02/2025

Reunions B2B en la Cambra de Comerç: una porta oberta a nous mercats europeus

Més de 10 empreses van rebre assessorament expert sobre la selecció d'agents comercials a Europa


10/02/2025

Enactio revoluciona la gestió d'equips amb el seu taller de Playmobil PRO

Verónica Carrascosa guiarà als participants per a potenciar habilitats de lideratge