Loading…
News

II Fòrum d'Intel·ligència Competitiva per a la Internacionalització

24/05/2019

Compartir

Castelló 24/05/2019.- La gestió del coneixement i la intel·ligència competitiva són hui imprescindibles per a generar oportunitats en una economia global amb símptomes de desacceleració del comerç, de creixement del proteccionisme dels països i immersa en una guerra tecnològica per l'hegemonia de la tecnologia 5G, que permetrà el desenvolupament de la coneguda com a “quarta revolució industrial” obrint nous nínxols de negoci amb l'impuls de big data,  intel·ligència artificial, Internet de les coses i hiper-connectivitat.
La digitalització dels processos comporta una connexió constant entre proveïdors, fabricadors, distribuïdors, empreses logístiques i clients que, al seu torn, implica la contínua adaptació i/o transformació de les estratègies de les pimes per a continuar creixent.
En aquest context les pimes necessiten més que mai utilitzar eines per a transformar la dada en oportunitats de negoci.  Amb aquest objectiu, la Cambra de Comerç de Castelló ha organitzat per al pròxim 4 de juny la II edició del Fòrum d'Intel·ligència Competitiva per a la Internacionalització, emmarcat en el Programa Global i cofinançat al 50% per Fons Europeus -Feder i la Generalitat, a través de l'Institut Valencià de Competitivitat Empresarial-IVACE.
Amb la proposta de ponències i la taula de debat pretenem donar a conéixer el pròxim 4 de juny, en un format pràctic i distés, les polítiques d'estratègia econòmica i comercial, els mercats d'oportunitat per a les empreses de la Comunitat Valenciana i el nou escenari de la distribució global, claus per a competir hui a nivell internacional.


 www.cinteligencia.com/castellon
 


Últimes notícies

14/02/2025

Més de 50 empreses descobrixen les novetats del Kit Digital en Cambra Castelló

L'esdeveniment va facilitar el contacte entre agents digitalitzadors i empreses, a més d'aclarir dubtes


13/02/2025

Reunions B2B en la Cambra de Comerç: una porta oberta a nous mercats europeus

Més de 10 empreses van rebre assessorament expert sobre la selecció d'agents comercials a Europa


10/02/2025

Enactio revoluciona la gestió d'equips amb el seu taller de Playmobil PRO

Verónica Carrascosa guiarà als participants per a potenciar habilitats de lideratge