
16/05/2023
Castelló 16/05/2023.- Hui ha tingut lloc en la Cambra de Comerç un desdejuni de treball organitzat per IVEFA –Institut Valencià per a l'Estudi de l'Empresa Familiar- sobre els reptes de l'empresa familiar i com potenciar i integrar a les següents generacions.
Leopoldo Monfort, vicepresident de la Cambra de Castelló, i Francisco Vallejo, president de IVEFA han sigut els encarregats d'inaugurar la jornada.
En la seua intervenció María Beltrán, Directora Àrea Empresa Familiar de la Universitat Catòlica de València, ha destacat que “No podem aplicar les mateixes normes de la família en l'empresa"
Per la seua part Alfonso Zamorano, president de Grup AZA València, una empresa familiar centenària, ha compartit amb els assistents la seua experiència, “en la nostra empresa, l'ètica va per davant del compte de resultats. Una empresa que no siga ètica, encara que tinga molt èxit, no val la pena sacrificar-se per ella” “el repte en la meua generació va ser professionalitzar l'empresa. Quan les empreses guanyen certa grandària, han de professionalitzar-se”
16/04/2025
El Viver d'Empreses de Vila-real, referent de l'emprenedoria i la creació d'empresesCambra Castelló celebra el Dia de l'Emprenedoria amb 137 noves altes d'empresa i 657 emprenedors assessorats en 2024
14/04/2025
Hackathon Cambra Castelló presenta els Tech Corners i reunix més de 300 participantsL'esdeveniment tecnològic incorpora ponències d'empreses líders i consolida la seua projecció global
11/04/2025
Cambra Castelló reprograma la gala dels Premis Cambra 2023 per al 15 de maigMª Dolores Guillamón destaca el compromís de la institució amb el reconeixement a l'esforç empresarial i agraïx el suport rebut