
05/05/2022
Castelló 05/05/2022.- Hui dia 5 de maig, se celebren les eleccions en les Cambres de Comerç de la Comunitat Valenciana per a cobrir els 40 vocals que representen a totes les empreses, triades mitjançant sufragi lliure, igual, directe i secret, entre totes les persones físiques i jurídiques que exercixen una activitat comercial, industrial, de servicis i de navegació de la demarcació.
En la Cambra de Comerç de Castelló no se celebren atés que el nombre de candidats proclamats en cada grup, resulta igual al del nombre de membres a triar, per la qual cosa no ha d'efectuar-se eleccions.
Estos 40 membres proclamats han de prendre possessió com a membres del Ple fins al 20 de maig.
A part dels 40 membres elegibles, el Ple d'esta Cambra està compost per 12 vocals d'aportació voluntària i 8 vocals que es designen entre representants d'empreses i persones de reconegut prestigi de la vida econòmica, proposats per les organitzacions intersectorials més representatives de la Comunitat Valenciana.
Respecte als vocals que representen empreses i persones de reconegut prestigi, les Organitzacions intersectorials i territorials més representatives, han de presentar a la Conselleria competent, una llista de candidats en número igual a llocs a cobrir. A la llista s'acompanyarà una relació de mèrits que fonamenten la proposta. La Conselleria té de termini per a designar a estos vocals, fins al dia 27 de maig.
I respecte als vocals d'aportació voluntària, la Secretària General de la Cambra ha de presentar a la Conselleria competent la relació d'empreses de major aportació voluntària. La Conselleria competent designarà a estos vocals fins al 27 de maig.
Transcorreguts tots estos terminis, la Conselleria determinarà la data per a la sessió constitutiva del Ple, on es proclamaran el nous càrrecs del Comité Executiu i de la Presidència.
19/04/2025
Cambra Castelló i Onda renoven la seua aliança per a impulsar el comerç i l'emprenedoria localL'acord contempla noves campanyes de dinamització i formació en digitalització, fidelització i emprenedoria
16/04/2025
El Viver d'Empreses de Vila-real, referent de l'emprenedoria i la creació d'empresesCambra Castelló celebra el Dia de l'Emprenedoria amb 137 noves altes d'empresa i 657 emprenedors assessorats en 2024
14/04/2025
Hackathon Cambra Castelló presenta els Tech Corners i reunix més de 300 participantsL'esdeveniment tecnològic incorpora ponències d'empreses líders i consolida la seua projecció global