Loading…
News

Finalitza el curs “Formació i ocupació a bord"

28/02/2019

Compartir

Programada la setena edició per al pròxim 26 de març


Castelló 28/Novembre/2019.-  Ha finalitzat amb èxit el curs de l'Escola Marítima Portuària de la Cambra de Comerç de Castelló “Formació i ocupació a bord” de 134 hores de duració de les quals, les hores de pràctiques s'han realitzat en el Port de Castelló gràcies a la col·laboració de l'Autoritat Portuària.

En aquesta la seua sisena edició, els alumnes d'aquest curs procedents de Còrdova, Madrid, Màlaga, Pontevedra, Salamanca, Tarragona i València, estan realitzant les gestions necessàries per a poder embarcar pròximament en un creuer com a part de la plantilla, ocupant diferents llocs de treball. Aquesta ocupació els permetrà viure una experiència laboral i personal en un entorn internacional.


Està formació, homologada a nivell internacional, es realitza gràcies al conveni subscrit amb l'empresa líder en reclutament ‘Crew Management&Consulting’ agència especialitzada i autoritzada per a la selecció de personal del Grup Royal Caribbean (Azamara Cruises, Celebrity Cruises, Croisieres de France, Pullmantur, Royal Caribben i TUI).


Actualment, i a causa de l'èxit laboral que han tingut totes les edicions, ja hem programat un altre curs que començarà el pròxim 26 de març.

Les persones interessades en el nou curs poden ampliar informació en:

https://www.camaracastellon.com/es/formacion/cursos/19-166


Últimes notícies

14/02/2025

Més de 50 empreses descobrixen les novetats del Kit Digital en Cambra Castelló

L'esdeveniment va facilitar el contacte entre agents digitalitzadors i empreses, a més d'aclarir dubtes


13/02/2025

Reunions B2B en la Cambra de Comerç: una porta oberta a nous mercats europeus

Més de 10 empreses van rebre assessorament expert sobre la selecció d'agents comercials a Europa


10/02/2025

Enactio revoluciona la gestió d'equips amb el seu taller de Playmobil PRO

Verónica Carrascosa guiarà als participants per a potenciar habilitats de lideratge