Loading…
News

La Diputació de Castelló i la Cambra de Comerç inauguren una nova edició de Work Fòrum

12/11/2021

Compartir

Castelló 12/11/2021.- El president de la Diputació de Castelló, Jose Martí, el diputat de Promoció Econòmica, Pau Ferrando, i la presidenta de la Cambra de Comerç de Castelló, Mª. Dolores Guillamón, van inaugurar ahir la VII Edició de Work Fòrum Castelló.

En esta edició 42 empreses i 4 centres especials, han confiat en el format per a consolidar les seues plantilles -oferint prop de 200 ofertes de treball, per a les quals s'han concedit més de 1.000 entrevistes presencials de perfils molt diversos.

 Paral·lelament a les entrevistes s'han dut a terme conferències en streaming, en les quals s'ha posat l'accent en les fases d'una busca activa d'ocupació  eficaç, la comunicació i la imatge durant les entrevistes de selecció, l'ús de les xarxes socials i la creació d'un perfil professional per a la busca de treball.


Últimes notícies

19/04/2025

Cambra Castelló i Onda renoven la seua aliança per a impulsar el comerç i l'emprenedoria local

L'acord contempla noves campanyes de dinamització i formació en digitalització, fidelització i emprenedoria


16/04/2025

El Viver d'Empreses de Vila-real, referent de l'emprenedoria i la creació d'empreses

Cambra Castelló celebra el Dia de l'Emprenedoria amb 137 noves altes d'empresa i 657 emprenedors assessorats en 2024


14/04/2025

Hackathon Cambra Castelló presenta els Tech Corners i reunix més de 300 participants

L'esdeveniment tecnològic incorpora ponències d'empreses líders i consolida la seua projecció global